OT: Rok trajanja zupcastog remena - HITNO
(prestaro za odgovor)
Kvazimodo
2013-06-05 21:35:58 UTC
Isprika na OT ali neznam gdje da pitam radi se o sljedecem imam remen nikad
montiran koji je u originalnoj kutiji bio u suhom i sad bi trebao promjenit
a u servisu kazu da mu je prosao rok ( ne razumijem kao da je pasteta ) ja
mislim da to ima veze da bi na kutiji pislo kad je proizveden proizvodjac
remena je GATES POWERGRIP pa bi molio za misljenje znalaca sa ove grupe.

Hvala unaprijed i svako dobro svima !
SwitchBlade
2013-06-06 18:36:39 UTC
Post by Kvazimodo
[...]
neznam jel ima rok ali znam da se sa zupčastim nije dobro zezati....ako
ideš na to da uštediš malo, to te kasnije može koštati puno puno.....
Ivan Tomljenoviæ
2013-06-12 22:51:07 UTC
Post by Kvazimodo
[...]
Remen nakon nekog vremena od stajanja ispuca, slièno kao i autogume.
Najbolje je nabaviti novi i ne riskirati, jer kad pukne zna se ¹to slijedi.