Mazda 6 dizel motor ?
(prestaro za odgovor)
m***@hotmail.com
2011-08-19 16:04:43 UTC
MAZDA 6 136TE
2003. god.
2.0 DIZEL
100 kW (136 KS)

Motor "krepao" na 150 000 km (iako sumnjam na to da je prošli vlasnik
vraćao brojilo)!
Mehaničar mi kaže da je vjerojatno prošli vlasnik u motor ubrizgavao
tekućinu, da bi neko vrijeme "brtvilo" i održavalo kompresiju!
Sad je u potpunosti "krepao", i mehaničar mi savjetuje ili generalku
ili novi motor!
Uglavnom, u potrazi sam za novim motorom, pa ako netko ima, ili zna
gdje ga mogu naći, nek' mi se javi!

Unaprijed hvala i pozdrav!
may
2011-08-20 05:36:45 UTC
Post by m***@hotmail.com
[...]
Što je točno otišlo? Ne bi promjenio karike, leteće ležajeve, malo
prebrtvio i očistio motor i vozio još kakvih 30-40 000?

Ne znam pošto su dijelovi za mazdu, ali vw -ovci to uredno rade.Prođu za
nekakvih 1500 kn..i voze se.Sve zavisi kakav ti je kvar.
papas
2011-08-21 11:15:54 UTC
Post by may
Post by m***@hotmail.com
[...]
jel to ona cuvena mazdina kvaliteta?? kod mene dvojica u firmi kupila mazde
6 i nakon mjesec dana
vidim likovi su nesto u banani...pitam sto je kazu krepala masina :) pa kako
to kad je mazda???
drugi opet isao na "sigurno" pa kupio skodu oktaviu 1.9 td i nakon dva
mjeseca kaze krepala masina!!!???
pa nebi kupio dizlo ni da mi ga poklone...pih!!!
KoSi
2011-08-21 21:09:57 UTC
"papas" wrote in message news:j2qpdp$ft6$***@sopnews1.vipnet.hr...

[...]
----

To je kupovina rabljenog i hrvatski zakoni...
Skini u Njemačkoj kilometražu pa prodaj auto... takav je samo za izvoz u
Kroejšu...

Najbolji auto je novi auto. Barem znaš kakve torture je prošao ako ih je
imao:)
Zoka
2011-08-26 08:21:01 UTC
Post by papas
[...]
Skini u Njemaèkoj kilometraŸu pa prodaj auto... takav je samo za izvoz u
Kroej¹u...
Najbolji auto je novi auto. Barem zna¹ kakve torture je pro¹ao ako ih je
imao:)
Ni novo vi¹e nije ¹to je nekad bilo kad se veæina radi u kini
a i ono sto se ne radi tamo radi se preko k...a i samo da se proda i lova
uzme.
Sigurniji sam ja u svoju duju iz 85. nego u neki noviji auto.
Naravno ne misleci na aute iz visoke klase.