vw polo clasic 1.6 kompjuter
(prestaro za odgovor)
john
2012-01-05 18:00:03 UTC
treba mi kompjuter za polo

6K0 906 025 E je oznaka za komp
migeric
2012-01-09 09:46:08 UTC
u originalu ko¹ta 11000 kn a ovako ga je te¹ko naæi, dosta su rijetki

¹to se dogaða?
moŸda se da popraviti...
john
2012-01-13 18:26:16 UTC
ma vec sam lud danas ga skino i poslo na servis da ga testiraju

prvo je usla voda u njega jer je smjesten ispod prisaca i stalno curi po
njemu. otiso neki otpornik to smo zamjenili i onda neko vrijeme bilo ok.
nakon toga je opet poceo da se rosi pa smo ga nekako zastitili i bilo je od.
da bi sad sam od sebe auto u voznji poceo da se gasi. na dijagnostici ne
pokazuje nikakvu gresku (sumnjali smo na pupmu za gorivo ali nije).
jednostavno se ugasi auto u voznji, dignem haubu iskopcam kom i ponovo
ukopcam i auto pali. sad vise ni to ne funkcionira
migeric
2012-01-16 08:25:12 UTC
ako ne uspije¹ rije¹iti, poku¹aj zvati ovog lika boris zduniæ 098720560 --
to je èarobnjak za takve stvarèice, ako on ne moŸe ni¹ta onda ne moŸe
nitko...samo reci da ti je milan iz pie dao broj...

pozz
john
2012-01-16 08:31:12 UTC
otiso je na srevis pa cu vidjet, a i naso sam na ebay jedan pa cu njega isto
uzet tako ako ne upali ni jedan pokusaj odo ova dva zovem.

hvala!!