cd player - peugeot 206 xs 1.4 - 2003g.
(prestaro za odgovor)
M@her
2013-09-19 10:38:54 UTC
Kupujem ispravan cd player za navedeni automobil ako je netko promjenio
radio u autu
a originalni skinuo i da mu vi¹e nije potreban i smeta mu po kuæi ili garaŸi
kupujem na
kontakt tel. 091/9592766
Hvala unaprijed :-))
ryobi
2013-09-19 16:33:40 UTC
Post by ***@her
[...]
Pozdrav
Da li se radi o originalnom "Clarion" aparatu i da li pa¹e onaj za 307-cu u
tvoj 206 ??
M@her
2013-09-20 18:44:39 UTC
Post by ryobi
Post by ***@her
[...]
Da radi se o originalnom Clarion aparatu ali sam uspio sve dovest u red tako
da sad sve radi OK i cd i radio i komande na volanu i displey :-))
Tako da mi sad vi¹e ni¹ta ne treba......
Hvala puno svima.
Pozz....