K: BMW e36 limuzina, prednja hauba, prednji branik, farovi s žmigama, masku s bubrezima
(prestaro za odgovor)
bmw_318
2011-01-08 11:36:25 UTC
Hauba i maska moraju biti neoštećeni i bez hrđe te nikako zamjenska.
Dakle originalna bmw.

Boja laka nebitna.

Farovi mogu bez leće, ali nikako pokidanih nosača, žutih ili
napuknutih stakala. Motorići su mi nepotrebni.

Branik kompletan s gredom i mrežicama isključivo bmw originalani i
neoštećen. Ili s maglenkama ili obavezno s originalnim poklopcima.

Boja laka nebitna.

Obavezna mogućnost slanja HP expresom

Ponude na mail s fotografijama
Goran
Dragane , pravac Tomić;)
Locutus of Borg
2011-01-09 11:51:04 UTC
http://www.bmw-rabljeni-dijelovi.com/rasprodaja.html
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
You will service... US!
frankie
2011-01-10 15:36:27 UTC
Imas vrlo visoke kriterije za navedene dijelove. Koliko placas za haubu i
masku (u navedenim uvjetima) ?
Ivan
2011-01-11 19:38:55 UTC
Post by frankie
Imas vrlo visoke kriterije za navedene dijelove. Koliko placas za haubu i
masku (u navedenim uvjetima) ?
Sta, ako ti odgovara cifra to ces sutra ukrasti ? Covjek ti fino rekao
uvjete ! Ako se bavis time posalji ponudu, ako ne nemoj mlatiti tudem ku.cem
!