citroen saxo
(prestaro za odgovor)
josip graffius
2011-04-28 15:07:32 UTC
citroen saxo 1.1 benzin 1997

Ima li netko za posuditi manual koji obicno ide uz svako vozilo

Fotokopiram i pošteno vraćam.

Na Google-u nisam uspio.

Fala
KoSi
2011-05-04 14:07:01 UTC
"josip graffius" wrote in message news:ipbvs7$qmd$***@ss408.t-com.hr...

citroen saxo 1.1 benzin 1997

Ima li netko za posuditi manual koji obicno ide uz svako vozilo

Fotokopiram i pošteno vraćam.

Na Google-u nisam uspio.

Fala
---

Ako ti pomaže od novije generacije Saxa (mislim da su male razlike) javi mi
se na mail pa ti pošaljem pdf.

LP
josip graffius
Bolje išta nego ništa. Molim te šalji i fala
KoSi
2011-05-04 22:27:43 UTC
Post by KoSi
Ako ti pomaže od novije generacije Saxa (mislim da su male razlike) javi
mi se na mail pa ti pošaljem pdf.
LP
Bolje išta nego ništa. Molim te šalji i fala

Evo linka na hrvatski skenirani manual pa ako još nekome treba... (66Mb)

http://rapidshare.com/files/443966373/Citroen_Saxo.PDF

Uživaj!
josip graffius