Škoda Felicia djelovi
(prestaro za odgovor)
SwitchBlade
2011-11-28 17:58:54 UTC
Trebaju mi neki djelovi za Škodu Feliciu '96 godište (letva volana,
prednji desni blatobran) pa ako imate neke savjete gdje najbolje tražiti
ili neki dućan?

hvala i pozdrav grupi
may
2011-11-28 18:57:19 UTC
Post by SwitchBlade
Trebaju mi neki djelovi za Škodu Feliciu '96 godište (letva volana,
prednji desni blatobran) pa ako imate neke savjete gdje najbolje tražiti
ili neki dućan?
hvala i pozdrav grupi
Pa jesi gledo na njuškalu?

http://www.njuskalo.hr/index.php?ctl=search2&f_keywords=felicija
migeric
2011-12-01 11:35:41 UTC
imam ja letvu komplet sa sponama i krajnicima za 500 kn
Trebaju mi neki djelovi za ©kodu Feliciu '96 godi¹te (letva volana,
prednji desni blatobran) pa ako imate neke savjete gdje najbolje traŸiti
ili neki duæan?
hvala i pozdrav grupi
SwitchBlade
2011-12-02 13:40:16 UTC
Post by migeric
imam ja letvu komplet sa sponama i krajnicima za 500 kn
Trebaju mi neki djelovi za ©kodu Feliciu '96 godi¹te (letva volana,
prednji desni blatobran) pa ako imate neke savjete gdje najbolje tra¾iti
ili neki duæan?
hvala i pozdrav grupi
našao, hvala!