K: prednji branik za twinga
(prestaro za odgovor)
Ogi
2013-03-20 08:16:52 UTC
godiste 2001
sivi, koji se ne lakira

098 321085
Siniša
2013-03-20 09:19:31 UTC
Post by Ogi
godiste 2001
sivi, koji se ne lakira
098 321085
oti=F0i i pitaj kod toki=E6a za zamjenski, mo=BEda se ugodno iznenadi=B9=
za =

cijenu, a NOVI je.
Ogi
2013-03-21 07:15:27 UTC
ma ja to da ne bude sareno, novi bas bode ko prstom u oko
Post by Ogi
godiste 2001
sivi, koji se ne lakira
098 321085
otiði i pitaj kod tokiæa za zamjenski, moŸda se ugodno iznenadi¹ za
cijenu, a NOVI je.
Siniša
2013-03-21 13:16:38 UTC
Post by Ogi
ma ja to da ne bude sareno, novi bas bode ko prstom u oko
Post by Ogi
godiste 2001
sivi, koji se ne lakira
098 321085
oti=C3=B0i i pitaj kod toki=C3=A6a za zamjenski, mo=C2=BEda se ugodno =
iznenadi=C2=B9 za
Post by Ogi
cijenu, a NOVI je.
kupi oba.
Ogi
2013-03-22 06:35:05 UTC
i sto bi rekli u onom filmu: a koj ce to da plati?
Post by Ogi
ma ja to da ne bude sareno, novi bas bode ko prstom u oko
Post by Ogi
godiste 2001
sivi, koji se ne lakira
098 321085
otiði i pitaj kod tokiÊa za zamjenski, moŸda se ugodno iznenadi¹ za
cijenu, a NOVI je.
kupi oba.
Siniša
2013-03-22 16:50:50 UTC
Post by Ogi
i sto bi rekli u onom filmu: a koj ce to da plati?
nije to tako skupo ka=C5=A1 =C5=A1to misli=C5=A1.