K: ratkape za Clio Storia
(prestaro za odgovor)
Mladen
2011-03-19 10:31:55 UTC
Neki kreten mi je proslu noc popalio sve 4 ratkape sa auta :( S obzirom
da ne postoje niti teoretske sanse da nadjem doticnog, potrebne su mi
nove ratkape....Lokacija: ZG

U pitanju su ovakve ratkape:

https://www.slobodnadalmacija.hr/Prilozi/Automoto/tabid/155/articleType/ArticleView/articleId/124643/Default.aspx
Siniša
2011-03-19 15:44:24 UTC
Neki kreten mi je proslu noc popalio sve 4 ratkape sa auta :( S obziro=
m =
da ne postoje niti teoretske sanse da nadjem doticnog, potrebne su mi =
=
nove ratkape....Lokacija: ZG
https://www.slobodnadalmacija.hr/Prilozi/Automoto/tabid/155/articleTyp=
e/ArticleView/articleId/124643/Default.aspx

takve =E6e=B9 te=B9ko na=E6i,osim ako ne kupuje=B9 nove,a to =E6e te pre=
vi=B9e ko=B9tati. =

radije kupi na jaku=B9evcu,lik ti prodaje nove (turske kopije,ali sa zna=
kom =

automobilske marke),set ti je 160 kuna,a sasvim dobro obavljaju svoj pos=
ao.