K: centralni greben za Lagunu ll
(prestaro za odgovor)
clyde
2014-01-17 20:27:54 UTC
Zagreb:

Znači kupujem onu središnju konzolu s naslonom za ruke.
Bilo koje boje, bitno da je čitava. I pristojne cijene :)
Ili ako netko zna lokaciju nekakvog groblja automobila u Zg gdje se može
ići tražiti?

Hvala

---
U ovoj e-pošti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avast! antivirusna zaštita.
Siniša
2014-01-21 08:01:59 UTC
Zna=E8i kupujem onu sredi=B9nju konzolu s naslonom za ruke.
Bilo koje boje, bitno da je =E8itava. I pristojne cijene :)
Ili ako netko zna lokaciju nekakvog groblja automobila u Zg gdje se mo=
=BEe =
i=E6i tra=BEiti?
Hvala
gdje si bio pro=B9li tjedan...imao sam tu lagunu kompletnu za =

dijelove,interijer je bio netaknut,DAO sam sav interijer liku koji je =

trebao samo karoseriju (da mi ne smetaju ti ostaci)